
Tomáš Chytil vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, obor Mezinárodní obchod a dále pokračoval ve studiu na Vrije Universiteit Brussels, kde absolvoval jednoletý kurz MBA. Už od studií byl jeho vášní marketing, němuž se pak věnoval i během své 20leté manažerské praxe.
Následuje několik příkladů z Tomášovi manažerské praxe.
Pilsner Urquell – Tomáš řídil marketingové aktivity značky na britském trhu. Za svůj úspěch považuje, že se za jeho působení podařilo rozšířit povědomí o značce i mezi mladší cílovou skupinu a to konkrétně do stylových barů ve větších městech.
3M – během svého osmiletého působení u této technologické společnosti proslulé svými inovacemi zaváděl Tomáš na trh celou řadu dentálních výrobků z portfolia 3M. Nejvíce hrdý je na efektivní řízení širokého portfolia výrobků od prémiových až po ekonomické.
Mitas – od roku 2012 zde Tomáš působil jako ředitel marketingu. Mitas vyrábí pneumatiky pro zemědělství a pro stavebnictví, ale také pro motocykly a jízdní kola. V souladu s firemní strategií byl Tomáš zodpovědný za marketingovou komunikaci podporující přeznačení pneumatik značky Continental (vyráběných v licenci) na značku Mitas.
Brand